A lifestyle márkák titkos fegyvere a digitális térben
A digitális marketing világában napjainkban már nem elég csupán hirdetni, a márkáknak érzelmi kapcsolatot kell teremteniük a közönségükkel.
A digitális marketing világában napjainkban már nem elég csupán hirdetni, a márkáknak érzelmi kapcsolatot kell teremteniük a közönségükkel.
Mark Zuckerberg ezentúl Donald Trump elnökkel vállvetve dolgozna.
Volt munkaadója miatt került bajba.
A bíróság állásfoglalása érdekes helyzetbe hozza Donald Trump megválasztott elnököt is, aki bár korábban jelezte, hogy maga is támogatja az alkalmazást, ám az új törvény megkötheti az ő kezeit is.
Magyar Péter november elején robbant be a platformon.
Az erotikus tartalmat szolgáltató közösségi oldal azzal az ígérettel csábított magához csaknem 240 millió felhasználót, hogy egy biztonságos közösségépítő környezetet – és nem utolsó sorban megélhetést – kínál. A csillogó felszín mögött azonban ez az ígéret sokszor semmit sem ér.
Az oldalt valószínűleg feltörték.
A platformok akár a globális bevételük 5 százalékát kitevő bírságot is kaphattak volna. A kormány azért visszakozott, mert biztosan nem ment volna át a szenátuson a javaslat.
Az Egészségügyi Világszervezet legfrissebb jelentésében a kamaszkorú gyerekek online jelenlétét vizsgálta 44 országban. A helyzet nem túl biztató: lányok töltik a legtöbb időt az online közösségi platformokon, a fiúk főleg játszanak, és egyre több kiskamaszt veszélyeztet a teljes függőség.
A közösségi média sokszor kaotikus, nehezen befogadható zajából néha kiemelkedik egy-egy megnyilvánulás, rögtön trenddé alakulva. Az elmúlt hetekben egy önironikus, szarkasztikus rövid videó hashtagek százezreiben hozott vissza egy régimódi hangzású szót, amely jelentésében is régimódi értékeket közvetít: szerénységet, visszafogottságot, szégyellőséget. A #demure mégis magával ragadta a TikTok-generációt, és szerencsére mozgósította a humort és a kreativitást is.
A Pesti Srácok újságírója, Ábrahám Róbert azt állítja, az ügyvédjét sem hívhatta fel és a gyereki előtt vették őrizetbe, miután összetűzésbe keveredett Puzsér Róberttel. Azt mondja: nincs miért bocsánatot kérnie, Puzsér túl messzire ment egy Facebook-poszttal.
A MrBeast az indiai T-Seriest taszította le a trónról.
Szombatról vasárnapra már többmilliós követőtábort gyűjtött azon a platformon, amit korábban be akart tiltani elnökként.
Steven Mnuchin Donald Trump alatt vezette a pénzügyi tárcát, most pedig egy befektetői csoportot próbál létrehozni a kínai kézben lévő közösségimédia-platform megszerzésére.
Jó hír, hogy Valentin-napig a fehérorosz facéroknak van még idejük megtalálni a nagy szerelmet.
Sok hirdető szakított a Twitter-utód X közösségi oldallal, miután a Media Matters for America szervezet vizsgálata kimutatta: a hirdetések olykor neonáci bejegyzések mellett tűnnek fel. Elon Musk válaszul melegebb éghajlatra küldte a távozó hirdetőket.
A közösségimédia-platform kibervédelmi okokra hivatkozva, több évre visszamenőleg is törölt olyan posztokat, kommenteket, amiben az Országos Széchenyi Könyvtár felületeire mutató linkek szerepeltek.
Az ABC igazgatója szerint különben sem a Twitteren követik őket a legtöbben.
A francia elnök a Snapchatet és a TikTokot is okolja. A zavargások résztvevőinek átlagéletkora a rendőrség szerint 17 év. Kedd óta 492 középületet és kétezer gépkocsit gyújtottak fel.
Egy amerikai felmérésből legalábbis az derül ki, hogy a 12 éven aluliak inkább a YouTube-on fogyasztanak tartalmat, mint a hatalmas népszerűséggel berobbant TikTokon, amit viszont az egyik államban már be is tiltottak.